torstai 24. heinäkuuta 2014

In my dreams

Kirjoittelin jo aiemmin yrityksestäni tehdä päivittäin mielikuvaharjoitteita, joissa pyrin näkemään tulevan, hoikan itseni. Olen tätä harrastanutkin, pääasiassa ennen nukkumaanmenoa ja heti herättyäni. Ongelman muodostaa se, etten oikein osaa kuvitella itseäni hoikkana. Minä kun en oikeastaan koskaan ole ollut normaalipainoinen. Lapsena ja nuorenakin liikuin ylipainon puolella, vaikka en mikään järkky pullukka vielä lapsena ollut, kiitos liikuntaan rohkaisseen isäni.

Olen siis onnistunut kuvittelemaan tilanteita, joissa tulevaisuuden minäni on, mutta kuvaan tuppaa väkisinkin änkemään löllöinen käsivarsi tai läskireisi. Tätä pitää selvästi harjoitella. Olen vain niin levoton persoona, että kunnollinen meditointi tms. kuulostaa kamalan rasittavalta. Täytyy ehkä tutustua aiheeseen.

Paino oli noussut tänä aamuna 100g, mutta ei huolta, eiköhän se katoa vessassakäynnin myötä. Suolen toiminta kun ei minulla ole aina niin säännöllistä. Aamupalaksi söin puuroa mansikoilla ja lisäksi taas pähkinöitä ja maitoa. Nam nam! Aamupalat ovat kyllä sellainen asia, että pahimpinakin  mässäilykausina ne ovat olleet kunnossa. Hyvin, hyvin harvoin syön aamupalaksi jotain todella epäterveellistä. Lapsuuden kodista muuton jälkeen en ole syönyt murojakaan paria nälkäinen-kauppareissu -hairahdusta lukuunottamatta. Enkä kykene jättämään aamupalaa väliin kuin aniharvoin. Ja niinhän ne asiantuntijat toitottavat, että se on päivän tärkein ateria.

Kuva täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti